Corona maatregelen

Welke coronamaatregelingen zijn er momenteel van kracht bij Dream Dance?

Hieronder vind je een overzicht van onze maatregelen.
Mocht je nog vragen hebben, kan je steeds terecht op info@dreamdance.be, maar ook op www.info-coronavirus.be (onderdeel Sport en Vrije Tijd), op sport.vlaanderen of op www.danssportvlaanderen.be.
 
Eerste het goede nieuws: WE KUNNEN DANSEN! Ons danskamp en de twee geplande dagen workshops in augustus gaan dus door. Sinds 29 juli geldt dat in een georganiseerd verband (dus bv. georganiseerd door een dansclub/-school of lesgever aangesloten bij de federatie) mag gedanst worden. Dit zowel binnen als buiten.
Uiteraard willen wij alles doen wat we kunnen om dit op een veilige manier én volgens de opgelegde regels te laten verlopen. Daarom onderstaande afspraken:

Zoals jullie weten, beschikken wij op dit moment nog niet over voldoende ruimte buiten. Wij trachten tegen september (voor proeflessen, groepsindelingen en mogelijks zelfs de reguliere lessen) een optie te hebben om buiten te kunnen dansen – mocht het virus ons nog langer in de greep houden.

Het al dan niet doorgaan van onze jaarlijkse activiteiten (denk maar aan het eetfestijn, de danswedstrijd of slotshow,...) is voorlopig nog onzeker. Ook hier dienen we de richtlijnen van de regering te volgen en kunnen we geen activiteiten organiseren als de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Deze activiteiten zullen wel ingepland worden, maar de beslissing om deze al dan niet te laten doorgaan, wordt op een later moment genomen.

Op deze manier hopen wij van harte dat we terug kunnen doen wat we het liefste doen: dansen!
Wij willen graag beroep doen op jullie begrip voor deze aanpassingen en ook op jullie gezond verstand bij een bezoek aan onze club.



Slotshow

Hoe bestel ik kaarten voor de slotshow?

  1. Je kan enkel kaarten reserveren via het formulier op onze website.
  2. Een mail ter bevestiging van uw bestelling ontvang je van events@dreamdance.be.
  3. Nadat wij deze bestelling verwerkt hebben, ontvang je een gedetailleerd overzicht van je bestelling en gegevens voor de betaling. De betaalreferentie is verplicht te vermelden om te kunnen verifiëren met de bestelling.
    • De ontvangen mail maakt de bestelling definitief, dit wil zeggen dat er geen wijzigingen meer mogelijk zijn tenzij om medische redenen. Bijbestellen is steeds mogelijk, maar wij kunnen geen aansluitende plaatsen garanderen bij een eerdere bestelling

Hoe gebeurt de verwerking van de bestellingen:

Waar kan ik terecht voor wijzigen van mijn bestelling?

Waar en wanneer kan krijg ik mijn kaarten:

Waar en wanneer gaan de shows door?

Ik deed reeds een bestelling. Kan ik nog extra kaarten bestellen?

Wat als de show niet kan doorgaan door het corona-virus?